КЛАСИ НА ОСНОВІ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ

КЛАСИ НА ОСНОВІ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Стівена Хілтона та Бланкі Хілтон  «Ласкаво просимо до вашого класу, заснованого на віртуальній реальності».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Стівена Хілтона та Бланкі Хілтон  «Ласкаво просимо до вашого класу, заснованого на віртуальній реальності».

У ній автори говорять про зростаюче значення VR-інновацій на освітнє середовище, їх спроможність зробити його дійсно інклюзивним і сталим.  Адже справедливість доступу до освіти залишається глобальною проблемою в сучасну цифрову епоху, створюючи розрив між тими, хто має можливості фізичної підготовки на сучасному коштовному науковому обладнанні, і тими, чия підготовка є чисто теоретичною. Такий поділ перешкоджає глобальній науковій рівності у працевлаштуванні, оскільки ті, хто не має доступу до очного навчання, перебувають у значно гіршому становищі на ринку праці. Стівен і Бланкі спираються на досвід Університету Мармара із  використання технологій віртуальної реальності.  Було поєднано багатомовні розмовні аватари штучного інтелекту з цифровими подвійними моделями поточного обладнання для 3D-друку. Завдяки цьому студенти та дослідники з будь-якої точки світу можуть отримати доступ до високоякісного навчання та ресурсів будь-якою мовою, незалежно від свого місцезнаходження.  У статті розглядаються основні ідеї створення освітнього центру на основі VR; подолання викликів і налагодження партнерств, пропонуються практичні поради щодо навчання за допомогою VR.

Детальніше: http://surl.li/svgnwu

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_Освітянам_КращіПрактики #НРАТ_ОсвітаОнлайн

2024-12-20
Поширити
ЗАЛИШАТИСЯ З ТЕПЛОМ, ЗВ’ЯЗКОМ ТА ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЄЮ

ЗАЛИШАТИСЯ З ТЕПЛОМ, ЗВ’ЯЗКОМ ТА ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЄЮ

На порталі «ДіяОсвіта» у відкритому доступі опубліковані рекомендації «Як залишатися зі світлом та на зв’язку під час знеструмлень».

На порталі «ДіяОсвіта» у відкритому доступі опубліковані рекомендації «Як залишатися зі світлом та на зв’язку під час знеструмлень».

Вони містять поради щодо того, як залишатись на зв’язку та отримати доступ до джерел живлення навіть під час регулярних знеструмлень. Пропонується безпечно задіяти зарядні станції, повербанки, джерела безперебійного живлення, газові прилади, подовжувачі, сонячні панелі, акумулятори, генератори,  газові й твердопаливні котли, обігрівачі, електричні ковдри, а також  навчитись користуватись засобами пожежогасіння. Фахівці допоможуть підготуватися до знеструмлень багатоквартирного будинку та підтримувати теплопостачання.  Пропонується  також ознайомитись з матеріалами відкритого курсу «Не стій – вмикай: світло, тепло, інтернет»,  доступного на освітній онлайн-платформі «Дія.Освіта».

Детальніше: http://surl.li/frclwf, http://surl.li/aoxryb

Фото: Дія.Освіта

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини #НРАТ_ОсвітаОнлайн

2024-12-20
Поширити
OPEN DATA MATURITY 2024

OPEN DATA MATURITY 2024

Мінцифри повідомляє про публікацію чергового європейського рейтингу відкритих даних Open Data Maturity.

Мінцифри повідомляє про публікацію чергового європейського рейтингу відкритих даних Open Data Maturity.

Він представляє інформацію про результати спеціального дослідження зрілості відкритих даних, яке проводиться для вимірювання прогресу європейських країн у просуванні, полегшенні доступності та повторного використання інформації, що походить із державного сектора. Чотири аспекти зрілості відкритих даних включають визначення рівня розвитку національної політики сприяння відкритим даним; доступність даних на національних порталах; якість метаданих; ініціативи щодо моніторингу повторного використання та впливу відкритих даних. Представлені відомості щодо стану відкритих даних у країнах-членах Євросоюзу, а також довідкові відомості про доступність звіту, методичних документів, інформаційних бюлетенів і супровідних даних. Загалом у дослідженні взяли участь 34 країни, серед яких найкращі показники отримала Франція, за якою слідують Польща та Україна. Вітчизняний рівень зрілості відкритих даних оцінюється у 97 %, тоді як середній європейський показник – 83 %.

Детальніше: http://surl.li/hyqityhttp://surl.li/bfupjshttp://surl.li/qxdyhb, http://surl.li/bsrvec

 Фото: Мінцифри

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини

2024-12-20
Поширити
ОЕСР: СТАНДАРТИ ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ДІЛОВОЇ ПОВЕДІНКИ БІЗНЕСУ

ОЕСР: СТАНДАРТИ ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ДІЛОВОЇ ПОВЕДІНКИ БІЗНЕСУ

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Відповідальна перевірка бізнесу та державні закупівлі: наслідки нового регулювання» із серії «Політичні документи ОЕСР щодо бізнесу та фінансів».

Організація економічного співробітництва та розвитку опублікувала звіт «Відповідальна перевірка бізнесу та державні закупівлі: наслідки нового регулювання» із серії «Політичні документи ОЕСР щодо бізнесу та фінансів».

Наголошується, що стандарти відповідальної ділової поведінки еволюціонували від добровільного характеру до більш обов’язкових, юридичних вимог до бізнесу. Одночасно уряди стикаються із закликами дотримуватися вказаних стандартів у рамках побудови глобальних ланцюгів поставок, а здійснення комплексної перевірки дотримання стандартів відповідальної ділової поведінки стає каталізатором запровадження аналогічних норм для усіх ринкових суб’єктів к процесі здійснення державних закупівель. Експерти аналізують наслідки регулювання стандартів відповідальної ділової поведінки та можливі наслідки неузгодженості відповідних політик і загальних рамок для глобального бізнесу.

Детальніше: http://surl.li/oqucam, http://surl.li/guzwva

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-12-20
Поширити
РОЗВИТОК ДОСЛІДНИЦЬКИХ НАВИЧОК ТА КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ

РОЗВИТОК ДОСЛІДНИЦЬКИХ НАВИЧОК ТА КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Емілі Дотт і Террі Чарлтона «Чи є ШІ-грамотність інформаційною навичкою?».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Емілі Дотт і Террі Чарлтона «Чи є ШІ-грамотність інформаційною навичкою?».

Автори наголошують, що для використання сильних сторін генеративного штучного інтелекту та розуміння обмежень, притаманних цій технології, студенти повинні розвивати свої дослідницькі навички та навички критичного мислення. Коли ГШІ перейшов з рівня нішевого інструменту у категорію легкодоступних інструментів, він став сприйматись як загроза для навчання. Служба розвитку навчання та викладання Університету Ньюкасла у співпраці з бібліотекарями розгорнули дискусію про різні види грамотності у вищій освіті  – академічну, цифрову, оцінювальну. Усі вони формують компетенції, необхідні студентам для досягнення успіху в освіті та їхньої майбутньої трудової кар’єри. Основною грамотністю для бібліотекарів є інформаційна – вміння знаходити та критично оцінювати інформацію з різноманітних джерел (від книг і статей до веб-сторінок та академічних баз даних). Бібліотекарі допомагають інформувати студентів та викладачів про набуття під час навчання і викладання навичок критичного ставлення до  роботи з інформацією. Разом із тим, суспільство наразі широко обговорює проблеми поширення алгоритмів штучного інтелекту, оскільки це несе небезпеку розвитку людських навичок. Отже, необхідно тримати у фокусі питання критичного мислення для аналізу згенерованих ГШІ результатів.

Детальніше: http://surl.li/cxmzyu

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_ШтучнийІнтелект #НРАТ_ВідкритіДані #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Бібліотекарям

2024-12-19
Поширити
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ

Міністерство розвитку громад та територій України затвердило Методичні рекомендації щодо забезпечення доступності будівель, приміщень та іншої інфраструктури закладів освіти для маломобільних груп населення.

Міністерство розвитку громад та територій України затвердило Методичні рекомендації щодо забезпечення доступності будівель, приміщень та іншої інфраструктури закладів освіти для маломобільних груп населення.

Документ підготовлений на виконання Плану заходів з реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року. Він має на меті методично підтримати діяльність власників будівель, приміщень та іншої інфраструктури закладів освіти, спрямовану на створення безперешкодного середовища. Пропоновані рекомендації можуть бути цінним  допоміжним інструментом визначення ключових проблем доступності та формування рішень для їх розв’язання. У посібнику визначено першочергові заходи з облаштування доступності (створення пішохідних доріжок, місць паркування, прилеглої території, пандусу, входів до будівлі, коридорів, приміщень та ліфтів, санітарно-гігієнічних приміщень), особливості для закладів різного рівня освіти (лекційних аудиторій, лабораторій, класів, бібліотек, ігрових кімнат, приміщень для осіб з інвалідністю або певним видом функціональних порушень, що здобувають професійну, професійно-технічну та/або вищу освіту; осіб з інвалідністю або певним видом функціонального порушення, що здобувають науковий ступінь у закладах вищої освіти; вихователів, вчителів, викладачів, наукових співробітників та іншого персоналу, що належить до маломобільних груп населення).

Детальніше: http://surl.li/kpybid, http://surl.li/wltkfg,

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інклюзивність

2024-12-19
Поширити
БЕЗПЕРЕРВНА ОСВІТА У  СФЕРІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

БЕЗПЕРЕРВНА ОСВІТА У  СФЕРІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ

IP Academy презентувала новий масштабний проєкт «Навчання упродовж життя: можливості безперервної освіти в сфері інтелектуальної власності».

IP Academy презентувала новий масштабний проєкт «Навчання упродовж життя: можливості безперервної освіти в сфері інтелектуальної власності».

Його мета полягає у всебічному інформуванні усіх зацікавлених осіб про освітні можливості у сфері IP, зокрема – навчальні центри, програми підготовки та підвищення кваліфікації для різних категорій (як за віком, так і за фахом). У ньому пропонується огляд корисних ресурсів для відстеження новітніх подій у сфері інтелектуальної власності у різних країнах світу, актуальні відомості про освітні програми для здобуття вищої освіти у сфері інтелектуальної власності як в Україні, так і за кордоном, можливості навчання на  короткострокових курсах тощо. У першій частині видання увага зосереджена саме на тренінгових центрах, які співпрацюють з Академією Всесвітньої організації інтелектуальної власності (WIPO Academy).

Детальніше: http://surl.li/fufkik, http://surl.li/kkikst, http://surl.li/aeadxw

Фото: IP Academy

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини #НРАТ_Інноваторам_новини #НРАТ_ОсвітаОнлайн

2024-12-19
Поширити
ПІДГОТОВКА  ДО  ПАРТНЕРСТВ ЗВО ТА БІЗНЕСУ

ПІДГОТОВКА  ДО  ПАРТНЕРСТВ ЗВО ТА БІЗНЕСУ

Команда Genesis підготувала добірку порад для закладів вищої освіти  «Як університетам будувати співпрацю з бізнесом: алгоритм підготовки до партнерства».

Команда Genesis підготувала добірку порад для закладів вищої освіти  «Як університетам будувати співпрацю з бізнесом: алгоритм підготовки до партнерства».

В опублікованому матеріалі пропонується покрокова інструкція з  підготовки освітнього закладу до формування партнерств. Пропонується на початку провести аналіз можливостей та потреб, оцінивши внутрішні ресурси ЗВО (дослідження, проєкти, програми) й обравши сфери, у яких експертиза закладу буде найбільш цінною. Далі потрібно підготувати пропозиції у контексті взаємних інтересів з бізнесом, обрати формат співпраці. Після цього можна переходити до пошуку потенційних партнерів, аналізуючи список компаній, складений на основі аналізу ключового ринку та готувати персоналізовані пропозиції. Коли це буде зроблене, варто перейти до підготовки презентаційних матеріалів та майбутнього обговорення, заздалегідь обмірковуючи сильні і слабкі сторони партнерств. Надалі наступає етап комунікаційний – надсилаються  персоналізовані листи, обговорюються можливості організації зустрічей, ведеться діалог, під час якого потрібно максимально чітко говорити про можливі переваги для бізнесу та доводити реальну готовність ЗВО до гнучких умов співпраці. Ефективне партнерство університетів та бізнесу потребує чіткого плану та взаємного бажання досягати результатів.

Детальніше: https://t.me/navchai_smilyvo/336, https://t.me/navchai_smilyvo/325

Фото: Genesis

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

#НРАТ_Інноваторам_новини

2024-12-19
Поширити
ОЕСР: NET  ZERO У  БОРОТЬБІ ЗІ ЗМІНОЮ КЛІМАТУ

ОЕСР: NET  ZERO У  БОРОТЬБІ ЗІ ЗМІНОЮ КЛІМАТУ

У блозі Організації економічного співробітництва та розвитку опублікована стаття старшого політичного аналітика директората з питань науки, технологій та інновацій Філіпа Ларрю «Чому місії Net Zero не вдаються – і що політики можуть з цим зробити».

У блозі Організації економічного співробітництва та розвитку опублікована стаття старшого політичного аналітика директората з питань науки, технологій та інновацій Філіпа Ларрю «Чому місії Net Zero не вдаються – і що політики можуть з цим зробити».

Зазначається, що «Peut mieux faire» часто використовується як конструктивний зворотний зв’язок, заклик до реалізації невикористаного потенціалу. Це визначення влучно описує поточний стан місій «чистого нуля», які мають великі перспективи, але обмежені серйозними проблемами. Автор формулює місію Net Zero як політичної ініціативи з амбітними та інноваційними інструментами боротьби зі зміною клімату, яка покликана об’єднувати уряди, підприємства, дослідників та громадянське суспільство навколо спільних екологічних цілей. За останні п’ять років у рамках цієї місії формувались інноваційні рамки співпраці та мобілізації ресурсів у галузевих, дисциплінарних та адміністративних розрізах для осягнення чистого нуля. Ця мета є важливим елементом зупинки глобального потепління, захисту екосистем і забезпечення сталого майбутнього для прийдешніх поколінь. На основі  актуального аналізу ОЕСР автор зосереджує свою увагу на трьох наступних питаннях: ландшафт місії чистого нуля;  бар’єри, що стримують цю місію; способи розкриття потенціалу місії та роль ОЕСР. Він наголошує на необхідності розширення відповідних дій і впровадження стратегій інноваційного фінансування екологічних проєктів та підтримки розвитку міжнародної співпраці у цій галузі.

Детальніше: http://surl.li/ugipnjhttp://surl.li/kmeyxz

Фото: скріншот

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_OECD

2024-12-19
Поширити
ФІНАНСОВІ ВИКЛИКИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ

ФІНАНСОВІ ВИКЛИКИ ВИЩОЇ ОСВІТИ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Гербранда Толена «Маркетизація вищої освіти Британії полягає не лише у неолібералізмі».

На сайті Times Higher Education опублікована стаття Гербранда Толена «Маркетизація вищої освіти Британії полягає не лише у неолібералізмі».

Наголошується, що політичне втручання у розвиток освіти свідчить про неправоту противників маркетизації, які вбачають неолібералізм коренем зла.  Основним  проблемним питанням наразі є ліміт плати за навчання, який підвищуватиметься разом з інфляцією, не вирішуючи по суті проблем, що викликали фінансову кризу, яка поглиблюється упродовж останніх семи років. Дискусії точаться і навколо того, чи модель фінансування з високою платою забезпечить кращі результати для студентів, держави та університетів. Це стосується не лише зменшення фінансового навантаження на платників податків, а й доступності вищої освіти для студентів. Разом із тим треба зрозуміти, чи усвідомленою є потреба заохочувати конкуренцію між університетами. Наразі спостерігається маркетизація  вищої освіти Британії, яка проявляється по-ріному – від переходу на корпоративне управління до підвищення значимості різноманітних рейтингів та брендингу. Але хоча способи, якими вища освіта стала ринковою та комерціалізованою, добре задокументовані, набагато важче відповісти на питання, чому ринкові підходи були запроваджені так швидко. Популярна відповідь вказує на неолібералізм – політичну доктрину, яка сприяє заснована на ринковій конкуренції, отже відмова від маркетизації розглядається як боротьба з великою, всеохоплюючою силою, яка здатна успішно трансформувати суспільство. Разом із тим, звучать голоси про необхідність більш широкого економіко-інструментального погляду на вищу освіту та роль держави (спостерігається розширення державного втручання в широкому діапазоні сфер, що виходять далеко за рамки підтримки ринкової конкуренції)відмови від несистемного, хаотичного формування політики вищої освіти. Жорсткий прагматичний підхід  до використання державних фінансів спричинив «замороження» плати за навчання, яка фінансується за рахунок державних позик.

Детальніше: http://surl.li/tggayt, http://surl.li/cycbvg

Фото: pixabay.com

#НРАТ_Усі_новини #НРАТ_Науковцям_новини #НРАТ_Освітянам_новини

2024-12-18
Поширити